Lite om mig själv<3 Irene

Hejsan allihoppa jag heter Irene och bor i Stockholm. Jag är 12 år och har en syster som heter Donia hon är 5 år våra föräldrar kommer från Iran. Jag har också en katt som heter Måns han är 1 år. Jag älskar musik, att sjunga, dansa och mycket mycket mer. Jag går på piano och sånglekitioner. Mina idoler är: Vanessa Hudgens, Dylan and Cole Sprouse, Ashley Tisdale, Zac Efron, Corbin Bleu, Lucas Grabeel, Monique Coleman, Miley Cyrus (Hannah Montana), Aly and Aj och mycket mycket mer. Jag gillar lite olika saker som djur, att resa och musik men det har jag redan sagt men ändå.
Men det här var en liten kort bit om mig<3
//Irene <3<3

Kommentarer
Postat av: Joizan

Mycket Disney channel... Lyssnar du inte på nått annat?

2009-02-27 @ 13:28:51
URL: http://jojolovehorse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0